Politika si je zaželela korupcijski projekt, ki je bil podprt z lažnivimi podatki o energetski vrednosti lignita. Leta 2025 v Velenju ne bo več premoga. Danes so preiskovani in naznanjeni Pahor,  Križanič in Lahovnik, ter praktično vsi managerji udeležni v projektu. 

 

Transparentnost in inženirska odličnost sta ključna za razvoj Slovenije. Predsednik vlade dr. Miro Cerartrdi, da smo zavedni državljani Mi, Davkoplačevalci proti razvoju. S tem dokazuje, da ne ve, kaj je razvoj in kako se pravi razvojni koraki na področju infrastrukture izvajajo. Dokaz za to je 170.000 eurov za maketo, ker ne pozna niti javnih razpisov, niti evropske zakonodaje.  Projekt 2. tir nima niti investicijskega plana, ima samo en tir in kar je najhuje, nima niti okoljevarstvenega dovoljenja v skladu z zakonom. Ministrstvo za okolje je z nepravilno izdajo gradbenega dovoljenja potvorilo okoljevarstveno soglasje, ki bo lahko dokončno veljavno  šelel letos v jeseni po izvedenih geoloških raziskavah. Trasa drugega tira bo s posegi uničila vodne vire še iz časa Rimljanov. Uničena bo dolina Glinščice. 

Vili Kovačič: projekt drugi tir je sporen, ker ima slepo črevo, to je nerazumni del trase, v katerega se vladna ekipa ne poglobi. Pri nas določena stroka ne razume niti tega, kaj je funkcionalni tender in kaj je izvedbeni tender. Ta stroka nam je že pred leti šestimi leti obesila na vrat TEŠ 6, zdaj so nam pa obesili ravbarkomando in zagotovila, da smo v krempljih gradbene mafije. Mi želimo, da se v Sloveniji prizna pravico do variant, mi Davkoplačevalci zahtevamo, da imamo vlado, ki pametno gospodari  in da NE razmetava naš denar. Če oblast pametno gospodari, bomo mi Davkoplačevalci radi plačevali davke. 

Zaradi tega smo za dvotirno progo med Koprom in Divačo in ne za enojni skorumpirani vladni drugi tir. Dvotirna proga je 3x cenejša, 2x hitreje zgrajena in ne povzroča nobene škode za ljudi in okolje. 

 

Vlada in SMC še do danes nimata projektov za povečano zmogljivost obstoječe proge do leta 2033, strokovnjaki ne razkrijejo, da nimajo dovolj električne energije za vleko kompozicij, s tem so namerno zablokirali razvoj Luke Koper. Predsednik vlade ne razume osnove inženirskih projektov, še huje, zavrača jih z gnusom in zato je kriv za nastalo stanje. Odgovorna oseba se bo morala zagovarjati pred ljudskim tribunalom za izvajanje dosedanjih koruptivnih dejanj na projektu drugi tir. Oba koalicijska partnerja SD in DESUS se bosta imela priložnost se zagovarjati skupaj z njim. 

Strokovna skupina je pripravila eno od variant in si želi, da bi bila katerakoli druga še cenejša in hitrejša. 

Dr. Jože Duhovnik: spoštovani, naš predlog je popolna dvotirna proga in čimveč zgrajene po obstoječi trasi. Tam, kjer je kritično pa naj bi uporabili inovacijo vleke z vrvjo ali potiskanja z močno lokomotivo. Vse te rešitve so po svetu znane in se uporabljajo. Predlagamo da od Divače do Prešnice zgradimo novo dvotirno progo in močno napajalno postajo v Prešnici. Predlagamo od Loke do Kopra kakovostno obnovljeno progo. Med Loko in Prešnico sekamo nevaren odsek preko kraškega robu z vlečnim sistemom z vrvjo, ali s potisnimi lokomotivami. Tako porabimo manj energije. Potrebujemo samo en tunel v dolžnini 4.1 km, zato ni potreben dodaten ubežni tir. Tunel bi bil širok za dvotirno progo. Tako izvedena proga zagotavlja 3x cenejšo dvotirno progo od Divače do Kopra, 2x hitrejšo izgradnjo. Proga bi bila tako zgrajena že do leta 2024, vladni drugi tir pa bi bil končan šele leta 2034. Pomembno je da z dvotirno progo zagotovimo novo posodobljeno povezavo z Istro v odseku Divača Kozina. To je predlog iz strani integriranih inženirskih strok in predlog upošteva sobivanje v naravnem okolju, ter zagotavlja pospešen razvoj Luke Koper. 

To je predlog, ki bi ga vsak resen predsednik vlade takoj upošteval, ne pa da nas skupaj s strankami SMC, SD in DESUS ovira in preprečuje.

 

Vili Kovačič: Državljan K zagotavlja da je Državljan C, bivši predsednik vlade tisti, ki preprečuje pospešen razvoj, ne pa MI, ki se zanj zavzemamo na optimalen način. Zavzemamo se za pospešen razvoj  Slovenije, Državljan C pa ne razume, kako se gradi moderno infrastrukturo. Državljan C ne razume predloga, ki ga dajemo Davkoplačevalci  in nas posiljuje z zakonom o drugem tiru. Ta zakon je koruptiven, razprodaja Slovensko zemljo in zaradi potrebnih garancij omejuje naš razvoj tako, da z zakonom uničuje možnosti razvoja Slovenije na drugih področjih.

Zaradi tega, spoštovani  Davkoplačevalci, pojdimo na referendum, se izjasnimo in glasujmo PROTI zakonu. Proti zakonu, ki razprodaja slovensko zemljo Madžarom, ki polni žepe tajkunom, ki so nam pokradli denar preko NLB, preko NKBM in vseh drugih dokazanih barabarijah. Povejmo, da je našega potrpljenja konec, da ga je dovolj. Zato se Davkoplačevalci ne damo več. Dokažimo to z refeferendumom, ki ga je ta oligarhična oblast skušala skoraj prepovedati, nalašč pa ga je naredila tako ločeno od volitev s trditvijo, da se vi ne boste mogli odločiti, ker tega ne razumete.

Povejmo oblasti, da davkov ne plačujemo zaradi nje, ampak zato, ker smo domoljubi. Tako jim bomo povedali na referendumu, da se naj čimprej  umaknejo in nam pustijo, da delamo gospodarne projekte in brez korupcije. ...

Nadaljevanje v videu ...