Glede na sedanji razvoj dogodkov in škodljivega ravnanja vladne koalicije pri bistvenih državnih opravilih stranka DAVKOPLAČEVALCI se ne damo več!
zahtevamo:
1. Da se TAKOJ upošteva mnenje fiskalnega sveta, da se vsi zakoni, ki bodo obremenili integralni proračun umaknejo iz nadaljnih postopkov v Državnem zboru.
Odgovornost je na strani predsedstva DZ: dr. Brglez, Heinc in Nemec.
2. Da vlada kot lastnik SDH, zahteva jasno opredelitev vodstva NLB o vseh korakih plačila v republiki Hrvaški in da se uvede postopek notranjega nadzora ter ugotovi ime in priimke oseb, ki so zatajile v komunikaciji z NLB! V primeru zavlačevanja se mora uvesti preiskava z NPU.
Odgovornot: predsednik vlade dr. Miro Cerar in direktor NPU.
3. Da DZ in njegovo vodstvo zagotovi normalno delovanje DZ in brez preigravanja in topoumnega razpravljanja zagotovi delovanje DZ skladno s poslovniki. Zaradi neposredne vpletenosti dr. Brgleza v izigravanje poslovnika in zavlačevanja pri nekaterih pomembnih odločitvah (npr. preiskovalne komisije) ter hkratnemu vsiljevanju določenih postopkov mimo poslovnika se mora pri teh odločitevah dr. Brglez izločiti.
Odgovornost: podpredsednika DZ, Heinz in Nemec.
4. Vlada mora v svojem okviru začeti preiskavo delovanja VSEH visokih predstavnikov tako v nasledstvu Jugoslavije kot specialno za področje Hrvaške. Vsi problemi, ki so nastali zaradi delovanja posameznikov v procesu sukcesije morajo biti raziskani in odgovorne osebe sankcionirane.
Odgovornost: predsednik vlade dr. Miro Cerar, zunanji minister Karel Erjavec in njigovi predhodniki.
V primeru, da se odgovorne osebe ne bodo odzvale v skladu s položajem in zakoni, bodo proti njim vložene kazenske ovadbe tudi v primeru, če bodo zaživeli po volitvah kot navadni državljani.
Davkoplačevalci
23.12.2018 06:16
Drugi tir je speljan po zahtevni in predargi trasi. Mafija, ki vodi ta projekt je uspela z namernim zavalčevanjem gradnjo pripeljati v časovno stisko, ki več ne omogoča spreminjanje trase. Edino, kar se v dani situaciji da narediti je to, da se predvidena računska hitrost zmanjša na 80 km/h in s tem omogoči izgradnjo dvotirnih predorov, kar v nadaljevanju omogoča izgradnjo dvotirne proge in pocenitev pri dogradnji vsaj za 400 mio. Takšna sprememba je možna, saj je v mejah toleranc lokacijskega načrta.